środa, 30 grudnia 2015

Gościnna projektantka: Karolina Czołba - Scrapowa ozdoba świąteczna/Christmas scrapbooking deoration

Dziś gościmy zwyciężczynię naszego listopadowego wyzwania - Karolina Czołba
Today we host the winner of our November challenge - Karolina Czołba

Oto kilka słów od niej:
And here are a few words from her:

Witajcie :)
Mam dziś zaszczyt i przyjemność być Waszą gościnną projektantką.
Na tę specjalną okazję przygotowałam czubek do świątecznej choinki.
Moja papierowa gwiazda udekorowana jest rdzawymi dzwoneczkami, szyszkami, tekturkową śnieżynką, papierowymi różami i ozdobami z róznych kolekcji. Użyłam tez czerwonej wstążki, jako ogon dla mojej gwiazdy. 

Hello :)

I have honour and pleasure to be  your Guest Designer today. 
For this special occasion, I created a christmas tree topper. 
My paper star is decorated with rusty jingle bells, pine - cones, snowflake chipbards, paper roses and a couple die cuts from different paper collections. I also used a red ribbon, as a tail for my star. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz