czwartek, 24 sierpnia 2017

Gościnna Projektantka - Barbetka

Dziś Niekartkowo gości zwyciężczynię naszego czerwcowego wyzwania, którą jest


Oto, co pisze o sobie:

Bardzo dziękuję za wyróżnienie i możliwość gościnnego projektowania na blogu.  Specjalnie na tę okazję przygotowałam inspirację nawiązującą do tematu aktualnego wyzwania.
Tym razem praca ma być Clean & Simple – czyli: jeden, główny element pracy, dużo wolnej przestrzeni, minimalna ilość warstw i prawie zero zdobień (a do tego jeszcze nie kartka) – nie ukrywam to było wyzwanie :-)
Skoro zaś ostatnio „chlapię” na potęgę – postanowiłam zrobić pracę CAS z wykorzystaniem białego i czarnego gesso. Na warszat poszła … butelka z „odzysku”. Białe gesso nałożyłam gąbeczką – co dało efekt lekkiego „zmrożenia” powierzchni (nie wiem czy będzie dobrze widoczne na zdjęciach) do tego biały sznurek, znalezione pióro i cytat z kolekcji „Tears in the rain”, trochę chlapnięć czarnym gesso i minimalnie srebrem w płynie.
Butelka, jak w filmie „List w butelce”, zaniesie dobre życzenia… a ja mam nadzieję, że inspiracja się spodobała :-)











Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
„Papierowe pasje i nie tylko” (http://barbetka.blogspot.com/)

Basia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz